Svátek má: Ilja

Regiony

Velikost textu:

Radegast pomáhá studentům marketingu ochutnat hořkou praxi

Radegast pomáhá studentům marketingu ochutnat hořkou praxi

Budoucí pracovní příležitosti, zkušenosti z reálného prostředí firmy a samostatná práce na konkrétním projektu z praxe.

Z exkurze v pivovaru
12. května 2019 - 12:00

To všechno získali studenti Katedry marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava, kteří se zapojili do semestrálního projektu se značkou piva Radegast. Projektu se letos zúčastnilo celkem 32 mladých lidí.

Letošní série aktivit zahrnovala dvě odborné přednášky zástupců značky Radegast k tématům mediální plánování a marketingová kampaň, exkurze studentů v nošovickém pivovaru Radegast a prezentace semestrálních prací studentů na téma „Kampaň k 50 letům pivovaru Radegastu.“

„Příští rok oslaví pivovar Radegast 50 let od uvaření první várky piva. Už nyní pracujeme na přípravách oslav a zapojili jsme do toho právě i studenty marketingu a obchodu Ekonomické fakulty, kteří samostatně připravovali návrh kampaně k tomuto velkému milníku našeho pivovaru,“ říká manažer značky Radegast Marek Grabovský a dodává: „Některé jejich nápady byly tak kreativní a zajímavé, že se možná opravdu zrealizují. To ale nemohu prozrazovat předem.“

Šestice nejlepších týmů představila svoje návrhy zástupcům značky Radegast. Vítězný tým byl zvolen nejen na základě svých nápadů, ale i schopnosti prezentovat svůj projekt. Součástí celkového hodnocení bylo také dodržení stanoveného rozpočtu, práce v týmu nebo schopnost reagovat na doplňující otázky.



„Naše katedra se snaží nabízet studentům různé příležitosti, jak propojit teorii s praxí. Jsme velmi rádi, že se spolupráce z loňského roku líbila jak nám, tak i zástupcům značky Radegast a proto se zde můžeme sejít i v letošním roce. A já pevně doufám, že to není naposledy,“ říká doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc, vedoucí Katedry marketingu a obchodu.

Značka Radegast si vyzkoušela pilotní projekt s Katedrou marketingu a obchodu Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava již v minulém roce. Tématem loňského projektu bylo, jak má vypadat hospoda, aby přilákala mladší cílovou skupinu.

Moravskoslezskénovinky.cz informovala Jitka Němečková, tisková mluvčí, Plzeňský Prazdroj.

(jv,moravskoslezskenovinky.cz,foto:plzenskyprazdroj)